Reklamace a záruka

Při práci na projektu Pes v bytě děláme všechno proto, aby byli pejsci s našimi interiérovými psími boudami spokojeni. A společně s nimi samozřejmě i jejich páníčci. Psí boudy pro vás vyrábíme sami a protože nám každá jedna bouda projde pod rukama, dokážeme vám rychle pomoci v případě jakýchkoliv dotazů či případných problémů. Obraťte se na nás a společně situaci dokážeme vždy vyřešit.

 

Za kvalitu vám ručíme

Psím domkům věříme a právě proto vám garantujeme 100% značkovou kvalitu našich produktů. S jejich koupí získáváte prodlouženou tříletou záruku a také máte možnost vrátit zboží zdarma do 30 dnů. Navíc pokud se něco pokazí během přepravy, rádi za vás tuto situaci s dopravcem co nejrychleji vyřešíme.

 

Jak postupovat při reklamaci?

Pokud jste od nás obdrželi zboží, které je zjevně poškozeno vinou dopravce, kontaktujte nás co nejdříve na naši e-mailovou adresu info@pesvbyte.cza ke zprávě nám přiložte i fotografie poškození zboží nebo obalu i etikety. Uchovejte v tomto případě psí boudu v obalu, ve kterém byla doručena. Vše vyřídíme za vás tak, abyste si nepřidělávali zbytečné starosti.

 

Najdete-li chyby přímo na výrobku, kontaktujte nás na stejnou adresu a opět ke svému e-mailu přiložte relevantní fotografie poškozeného interiérového domku pro psy či jeho konkrétní poškozené části. Vaši reklamaci vyřídíme bez zbytečných odkladů, při složitějších případech do 3 pracovních dnů.

 

Někdy se může stát, že si váš pejsek boudu jednoduše neoblíbí a vy ji budete chtít vrátit. I v tomto případě neváhejte a obraťte se na nás. Do 30 dnů máte totiž možnost zboží vrátit bez udání důvodu a zaslat na naši adresu uvedenou zde. Dopravu vám jednoduše proplatíme.      

 

Všechny další informace, obchodní podmínky a také Reklamační řád najdete na našich webových stránkách v sekci Všeobecné obchodní podmínky.